Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
NMV-3/24 - Nabava radova: Radovi na zamjeni dizalice topline zrak/voda s pratećim radovima u Domu za starije osobe Dubrovnik
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: DOM ZA STARIJE OSOBE DUBROVNIK
Nacionalni registracijski broj (OIB): 15795793389
Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom, koje nadzire regionalno tijelo
Glavna djelatnost: Socijalna skrb
Adrese
Poštanska adresa: Branitelja Dubrovnika 33
Poštanski broj: 20000
Mjesto: Dubrovnik
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Mila Mijanović
E-pošta: ravnatelj@dzsino-dubrovnik.hr
Telefon: +385 20416530
Telafaks: +385 020416602
Internetska adresa: https://www.dzsino-dubrovnik.hr/
Adresa profila Kupca: https://www.dzsino-dubrovnik.hr/
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Nabava radova: Radovi na zamjeni dizalice topline zrak/voda s pratećim radovima u Domu za starije osobe Dubrovnik
Opis postupka: Nabava radova: Radovi na zamjeni dizalice topline zrak/voda s pratećim radovima u Domu za starije osobe Dubrovnik
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
CPV Oznaka: 45262700-8 Adaptacija zgrada
Dodatna CPV oznaka: 45350000-5 Strojne instalacije
Evidencijski broj nabave: NMV-3/24
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Radovi
CPV Oznaka: 45262700, Adaptacija zgrada
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 109.575,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: U obzir su uzeti uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Prihvaćaju se elektronički računi
Rok, način i uvjeti plaćanja: Obračun
izvedenih radova obavljat će se privremenim situacijama i okončanim
obračunom, a sve temeljem jediničnih cijena iz ponudbenog troškovnika i
stvarno izvedenih količina radova.
Obračun radova po privremenim
situacijama vrši se za razdoblje od jednog (1) mjeseca. Situaciju
ovjerava nadzorni inženjer i predstavnik Naručitelja.
Naručitelj se
obvezuje ovjereni neprijeporni dio situacije platiti ponuditelju/članu
zajednice gospodarskih subjekata u roku 30 (trideset) dana od dana
primitka valjanog eRačuna.
Naručitelj se obvezuje ovjereni
neprijeporni dio računa (situacije) platiti podugovaratelju, na IBAN
naveden u ponudbenom listu, u roku 30 (trideset) dana od dana primitka
valjanog eRačuna.
Plaćanje se vrši u Eurima.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj
je obvezan u ponudi priložiti jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku
bankarske garancije sukladno članku 1039. Zakona o obveznim odnosima,
ili zadužnice ili bjanko zadužnice ili uplate novčanog pologa
Iznos jamstva za ozbiljnost ponude iznosi:3.000,00 EUR-a
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće:
da je korisnik garancije Dubrovačko-neretvanska županija,
da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv
korisnika garancije, bez prigovora isplatiti iznos od (navesti traženi
iznos) u slučaju odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine
valjanosti, nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno
članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja
potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i nedostavljanja jamstva za uredno
ispunjenje ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora trajati
minimalno sukladno roku valjanosti ponude. Gospodarski subjekt može
dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude. Ako istekne
rok valjanosti ponude, naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje
roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno tom
produženom roku.
U slučaju dostave jamstva za ozbiljnost ponude u
vidu zadužnice ili bjanko zadužnice iste moraju biti potvrđene kod
javnog bilježnika te ispostavljene sukladno Pravilniku o registru
zadužnica i bjanko zadužnica (NN 115/2012, 125/2014 i 82/2017) i
popunjene sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN
115/2012 i 82/2017) i Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (NN
115/2012 i 82/2017).
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u
izvorniku. Izvornik ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem,
klamanjem i sl.).
Izvornik jamstva za ozbiljnost ponude dostavlja se
odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, poštom
ili dostavom u zatvorenoj omotnici na kojoj su navedeni podaci sukladno
ovoj Dokumentaciji o nabavi.
Naručitelj je obvezan vratiti
ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude u roku od petnaest (15) dana
od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi i dostave jamstva za uredno
ispunjenje ugovora.
Ponuditelj može dostaviti jamstvo u obliku
novčanog pologa u traženom iznosu. Polog se u odgovarajućem iznosu
uplaćuje u korist računa Naručitelja IBAN: HR9323900011100021071; Model:
HR99
Opis plaćanja: Jamstvo za ozbiljnost ponude ev.broj nabave: NMV-3/24.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudu.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, iz jamstva mora biti razvidno da se jamstvo izdaje u ime zajednice ponuditelja.
Jamstvo
mora glasiti na sve članove zajednice, a ne samo na jednog člana te
jamstvo mora sadržavati navod o tome da je riječ o zajednici
gospodarskih subjekata. Također slučaju zajednice gospodarskih subjekata
jamstvo za ozbiljnost ponude može biti dostavljeno na način da svaki
član zajednice gospodarskih subjekata dostavlja jamstvo za svoj udio u
ponudi.
U slučaju dostave jamstva u obliku bankarske garancije
primjenjuju se pravila o bankarskim garancijama (engl. Unifrom rules for
Demand Guarantee) Međunarodne trgovačke komore u Parizu (engl.ICC).
Strateška nabava
Predmet nabave obuhvaća društveno odgovorne aspekte
Primjena društveno odgovornih aspekata na:
- Tehničke specifikacije
Primjena društvenog cilja na:
- Ostalo
Predmet nabave obuhvaća ekološke aspekte
Primjena ekoloških aspekata na:
- Tehničke specifikacije
Utjecaj na okoliš kroz:
Prilagodba klimatskim promjenama
Ostalo
Predmet nabave obuhvaća inovativne aspekte
Primjena inovativnih aspekata na:
- Tehničke specifikacije
Inovativno stjecanje se ostvaruje kroz:
- Nabavljeni radovi, roba i usluge podrazumijevaju inovacije proizvoda.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Financijska i ekonomska sposobnost
- Ukupni godišnji promet
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Nabava radova: Radovi na zamjeni dizalice topline zrak/voda s pratećim radovima u Domu za starije osobe Dubrovnik
Opis nabave: Nabava radova: Radovi na zamjeni dizalice topline zrak/voda s pratećim radovima u Domu za starije osobe Dubrovnik
Oznaka i naziv iz Jedinstvenog rječnika javne nabave CPV:
CPV Oznaka: 45262700-8 Adaptacija zgrada
Dodatna CPV oznaka: 45350000-5 Strojne instalacije
Namjena
CPV Oznaka: 45262700, Adaptacija zgrada
Dodatna CPV oznaka: 45350000, Strojne instalacije
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Mjesto izvođenja radova je lokacija Dom za starije osobe Dubrovnik, Branitelja Dubrovnika 33, 20 000 Dubrovnik (k.č. 2612, k.o. Dubrovnik)
NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 6 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 02.12.2024.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 109.575,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 90,00 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Trajanje jamstvenog roka | 10,00 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 24.10.2024.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 15.11.2024. Vrijeme: 10:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 90
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 15.11.2024. Vrijeme: 10:00
Mjesto : Doma za starije osobe Dubrovnik, 20 000 Dubrovnik, Branitelja Dubrovnika 33
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
avnom
otvaranju ponuda i dijelova ponuda koji se dostavljaju odvojeno smiju
prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe.
U
postupku otvaranja pravo aktivnog sudjelovanja imaju samo ovlašteni
predstavnici naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Dokaz ovlasti ovlaštene osobe ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4.
otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano
odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije,
objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja
ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.